خرید بک لینک ارزان

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک ارزان


سپاهان درب
کلیپ جالب آدیداس با حضور مسی، سوارز و فیرمینو
کلیپ باشگاه پاری سن ژرمن برای ورود نیمار به پاریس
تجمع هواداران پاریسی برای استقبال از نیمار در مقابل هتل

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سینماپرس: سریال «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سینماپرس: وجود اصناف و تشکل‌های گوناگون در هر حوزه‌ای از جمله موضوعاتی است که میزان اهمیت و لزوم فعالیت آنها را زیر سوال می‌برد.

سینماپرس: مهلت ثبت‌نام اینترنتی و ارسال اثر به ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به دلیل تعداد آثار متقاضی، قطعا برای بار دوم تمدید نخواهد شد.

نسیم: فاطمه ذوالقدر، عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به عدم اکران برخی فیلم‌ها در حوزه هنری انتقاد کرد و باید دید چرایی این انتقاد در چیست.

سینماپرس: منوچهر محمدی سال‌ها پیش و در جریان تحریم فیلم‌ها توسط حوزه به حمایت از این تصمیم پرداخت. او در آن سال‌های یکی از تهیه‌کنندگان نزدیک به حوزه بود که با پول حوزه به همراه همایون اسعدیان، فیلم‌هایی مثل بوسیدن روی ماه می‌ساخت و حالا خود خیاط، در کوزه افتاده است.

سینماپرس: سودابه خسروی چهره پرداز سینما در رابطه با انتظارات خود از شخص رئیس جمهور و مسئولان فرهنگی دولت دوازدهم گفت: امیدوارم در دولت دوازدهم شاهد حضور سیاسیون در پست های مهم فرهنگی و هنری نباشیم؛ فرهنگ و هنر نیازمند حضور مدیرانی با تحصیلات مرتبط هنری و برخاسته از دل این جامعه کوچک است.

سینماپرس: اکران فیلم «فصل نرگس» بعد از فیلم «رگ خواب» در گروه سینماهای حوزه هنری آغاز می شود.

سینماپرس: کارگردان فیلم «ائو» گفت: بعد از ماه رمضان برای پروانه نمایش فیلم اقدام می‌کنم و ترجیح می‌دهم امسال فیلمی در جشنواره فیلم فجر نداشته باشم.

سینماپرس: در حالی که سال‌هاست بچه‌ها چه به عنوان مخاطب و چه به عنوان سوژه تقریباً از سینمای ایران حذف شده‌اند، سینمای امریکا رویه معقول‌تری در پیش گرفته است و بخش قابل‌توجهی از محصولات سینمایی این کشور برای سنین کودک و نوجوان ساخته می‌شود.

سینماپرس: فیلم سینمایی ساعت پنج عصر به کارگردانی مهران مدیری از هفته‌های آینده اکران می‌شود.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/